Prince- Nya bilder

Tog lite nya bilder på Prince idag... Just nu tränar vi på att han ska stå uppbunden och sen brukar vi gå en promenad..



Det inget kul att sitta fast.. Dumma dumma snören..



Men om jag drar allt vad jag kan och lutar mig utåt så kanske det går..
Eller inte... han fick snällt stå uppbunden i dag tills vi hade ryktat klart och kratsat hovarna..



Sen äntligen blev det ut i hagen för lite lunch...






Jag tycker nog att han har växt till sig lite..



Min lille snygging..

Nu efter stallet har jag och Lina varit ute och gått med hundarna i 45 minuter. Vädret är så jäkla skönt så man vill inte gå in.. Men nu är det snart jobb sen fika med farmor ikväll... Ganska bra dag!!



Ser ganska skönt ut va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback