Hästinlägg... Bilder på Prince..

Igår hade jag en trevlig tur med B1 och B2. Lollo fick rida sin älskade Tess och Pamela sin lilla hund. Själv tog jag den underbara Bettan.. Skämt och sido.. Det var jättemysigt..



Och Lollo fortsätter spöka ut Tess i massa rosa fäger och glitter. Det senaste var lilaboots... Haha..



Sen vägrade dom ställa upp på kort framifrån..



Och såhär underbart väder var det vi red ut i...

Idag tog jag en promenad med Prince medans dom andra två red. Tränade lite med honom från marken och hade med ett långt spö som jag korrigerade honom med och det fungerade jättebra..
Sen fick då lill Prinsen en grimma med rosa ludd på sig. Jag tycket att han är så manlig att han klarar av att bära upp den. Sen att han tyckte den skulle vara i munnen var en annan sak.. Men han är för söt min lille goding... Så här kommer massa bilder på honom..


























Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka härliga mysbilder,loppan :) Tesspubbisen ska ju klart glänsa i glitter & glaumor

2011-04-08 @ 07:59:22
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Han är så söt :D

2011-04-09 @ 19:19:24
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback