Då närmar sig...

.. även denna vecka sitt slut.
Vädret har varit ganska hyfsat så jag har kunnat rida en hel del samt gått långrundor med hundarna.
Jag har valt att ta av Bettan skorna för att se om det hjälper mot svullnaden i benet. Hon ska gå tre veckor utan skor för att se hur hon sliter hoven. Hoppas hoppas...
Lill Princen bara växer och växer. Lastträningen går jättebra och han är så go så.. Hovslagaren kollade på hans hovar men tyckte inte att det behövdes ta något på dem.

Ikväll blir det faktiskt ut och äta i stan med Karolina och Christian... Det blev tillslut Mezo eftersom Haket var fullbokat. Alltid lika kul att träffa dom.
Sen imorgon blir det till att köra/åka lite motorcyckel.. Så jag hoppas på fint väder.. Det lär bli lite kallt, men det får man stå ut med.. :)

Nästa helg blir det utställning i Laholm för Kiras del, Kelly och Johan får följa med som sällskap.
Jag har även anmält Kira till LC provet den 9 april.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback