Along with the sunshine...

Äntligen börjar vädret rätt till sig. Hundpromenaderna blir roligare och jag har kommit igång med ridningen på allvar nu också.

Tyvärr är lille Prince skadad. Tror att han har blivit sparkad och är svullen i bakkänet. Svullnaden hade flyttat sig neråt i dag och han var inte lika varm där, men jag ger det till i morgon sen ringer jag Barbro.






Hundarna tar varje chans dom får att slänga sig i solen..



Prov red även nya hästen i stallet, Salut i helgen och jag hoppade Bettan för första gången.. Villken känsla, gud vad jag älskar den hästen.. Hon är så snabb och smidig.. Tyvärr fick Johan bara en bild i själv skuttet och givetvis rev hon då..  Men men



Liten tjockis är hon också... hihi..

Ikväll blir det till att åka Mc en runda om vädret fortfarande är fint och det är hyfsat varmt.. Har även skirvit klart min ansökan till en YH-utbildning.. Nu får man bara hoppas man kommer in.. :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh så härlig hoppbild ;)

2011-03-30 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback