Villken dag..

Kom lite sent till Perstorp i dag men hittade faktiskt rätt.. :) Jätte trevligt att träffa Maria och prata lite och villken god äpplepaj.. Sen körde vi till ett bra ställe och gick med hundarna. Dom kunde vara lösa där hela runda.. Sen ska vi ju inte prata om villken lite goding Maria har köpt, en 4 månaders leonberger..



Bozz, och det gick faktiskt jätte bra med mina två småttingar..



Liten storleksskillnad.. ;P




Sen körde jag till Röstånga för att hälsa på hela gänget.. Gick en långrunda med Farmor och tog en fika, mysigt. Dock blev det en ganska dramatisk vändning när vi gick hem till campingen. Jag ser två utländska killar komma springade och en bit bakom två fotbollsspelare som jagar dessa två. Jag ser att de två mörka killarna springer mot en bil som sår precis där vi går.Jag fattar då att dom måste ha snott något, oh mycket riktigt.. Först tänkte jag ställt mej i vägen men nöjde mig med att ta reg nr på bilen i alla fall.. Dom hade länsat omklädningsrummen på Röstånga IF, så jäkla tråkigt och nu är jag kanske fördomsfull men det är dock fakta.. Två utländska killar, vad kör dom för bil? Mercedes, var är bilens registrerade ägare bosatt? Jo Malmö... I rest my case.. Sorry..





rest av eftermiddag gick dock ganska lugnt tillväga, nu ska jag ut och springa en runda, dock utan hundarna.. Dom har fått två långrundor i dag så nu ska jag ut och rensa i mitt huvud sen krypa ner i soffan och göra lite martyr av mig själv.. Ta täcket och krypa ner med dogsen, tänkte det om och om idag när vi var ute och gick. Dom två håriga monsterna är nog det bästa som någonsin har hänt mig, dom finns där hela tiden, lyssnar och tröstar och litar alltid på mej.. och all den närhet dom ger..


Nu fick jag precis sms av Pia så det blir till att gå en runda i stället.. :) Passar mej perfekt... Sen tvmys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback