Utan bredband..

Åååå vad det är störigt att mitt mobila bredband inte har kommit än.. Nu får man gå hem till mamma och dom för att surfa.. Skit skit.. Men men idag har jag och hundarna sprungit en runda. Jag har fått tvättat och sen på jobb gjorde vi en make over på Saga, blev jätte snyggt och jag har tagit före och efter bilder som kommer förhoppningsvis i morgon..
Nu står det middag på schemat, Kloklippningen efter det för hundarnas del.. sen ska jag in och kolla på seriematch i Helsingborg.
Morgondagen börjas väldigt bra med helkropps massage i 1 timme innan jobb, sen får vi se vad fredagkvällen har att erbjuda, hoppas på en trevlig överraskning men det tror jag dock inte.. Men men misstag gör vi alla, sen får man bara lära sig att leva med dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback