Spännande..

Kira är nybadad har nyborstade tänder och nyklippta klor..  Jag kunde önskat bättre väder i dag men det får väl duga. Jag är alltid lite nervös innan utställningar, och det är inte ens jag som ska ställa henne.. Haha.. Men oavsett hur det går så är hon min lilla snutta ändå.. :) Ska bli jätte trevligt att träffa Inger och alla hundarna också. Kira blir så glad när hon ser Inger... Få se om hon kan stå stilla i dag dock, hon har ju lite mycket energi lilla Kira.
Kvällen spenderas nog i Röstånga, måste upp och pröva munkorgen som jag får av Inger idag på Kelly.. Får även Kiras nya WR täcken.. :) Där är ju inte så mycket att shoppa i Laröd, desstomer lär det bli i morgon på Sofiero... :) Hoppas mamma hinner in och kolla i morgon..

Nä nu ska jag också hoppa in i en dusch så jag också kan vara lite fräsch bredvid Kira.. Haha. :)




Min lilla vacka tjej.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback