Sofiero..

Bättre väder och bättre humör på både mig och hundarna gav flöljande kritik av domare Van Der Lee-Grevelt:

Femenin combination of power and elegance, Well formd elegant head, strong neck, exelent topline, nice spring of ribs, well angulated and muscled, easy mover, need a littelbit moe balance in elbows.

Kira blev placerad 1a bästa unghundstik med Ck av 9 hundar och sen oplacerad i bästa tik klass, så jäkla stol över henne och så glad jag blev när jag väl fattade att hon vann..


Känner att denna kritiken är mer rättvis än den igår, men samtidigt var både jag och Kira i bättre form i dag. Sofiero är en utav de trevligaste uställningarna jag vet. Super kul att umgås med Inger och hennes vänner, titta på massa snygga hundar, shoppa en massa och hyfsat väder..
Pia kom in och tittade och det var jätte mysigt, och hjälpte till med Kelly lite. Pipsillen som inte kan vara utan matte mer än 2 sekunder..
Tack Elin för bärhjälpen och sällskapet, det var jätte trevligt..

Här kommer massa bilder..



Inger och Emil, han vann också unghundsklassen med CK och blev bästa hane 3a..


Kira














Delar av unghundsklassen tikar



Stellan, galgon som jag blel förälskad i och gärna tagit med hem.. :)






Kira med sin fina rosett..


En del godis och massa mat blev det med hem..
En väldigt lyckad och trevlig helg..




Kommentarer
Postat av: Loke

Grattis!!

2010-09-12 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback