Så jäkla kul..

Om jag inte hade haft jobbet och hästarna här nere hade jag fan flyttat till Ronneby och Nina.. Så jäkla kul att hon är hemma i helgen..
Har jobbat mycket i dag och ganska intensivt med hem snabbt och mockade. Sen ringde Nina och hörde om jag vill springa 5 km med henne, det tackade vi inte nej till.. Dock började det ÖSregna när vi nästan var klara och jag var riktigt blöt när jag kom hem såg ut som en dränkt råtta.. :)

Efter det släppte jag in hästarna med mina andra hälft, Pamela.. Vi gick och handlade som en litet gift par i Ica.. Haha.. Sen kom Nina, vi frägade och klippte henne och jag kockade lite mat. Tacos, kan inte bli fel. !!
Ninas kommentarer till mycket är så kul som när vi åt, hon hade tagit coctali (eller hur det nu stavas) tomater och tagit av de gröna på toppen och mitt när jag pratar så " Sara, vänta!! Har jag ätit dom gröna jag tog av?!.." Hahah.. Jag bara dom ligger kvar under din tallrik Nina.. Tur hon har mej som har kolla.. Riktigt kul kväll med henne som blev ganska sen och nu ska jag hoppa i säng så jag orkar jobba i morgon. sen sk jag och Nina kolla nya Ikea och en runda på väla för att inhandla ny outfit till i morgon kväll..



Nina, med färg i håret och tacos.. Mys mys..:)


Ingen av hundarna fick följa med på joggin-turen, tur var väl det. Dom är inte direkt förtjusta i regn. Dom fick kasta lite boll när jag kom hem. Mitt pulver till Kiras klo kom i dag med så nu hoppas vi att klon ska läka till den 9/10 då det är LC prov.. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen med min två godingar.. God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback