Ridtur och Halm

Då fick man reda på att man skulle lasta av ca 180 baler halm och lava dom, helt plötsligt visste man vad man skulle göra denna kvällen. Han ta en ridtur med Izabell, Elin och sen Sara också.. Galopperade på stubbe. Elin och Izabell var inte sena på att hänga på när vi gasde i väg..



Delar av gänget.. En salig blanding av hästar..



Tess och Izabell



Molly



Tjejerna var duktiga och mockade..


Så mysigt ibland det är att bara ha en hund. Kira och jag gick en runda i stallet. Jag hade henne lös, tränade lite lydnad och det gick riktigt bra.. Det är lyx när man bara behöver träna en hund och bara koncentrera sig på en...
Så nu ska jag och Kira krypa ner i soffan med täcket och kolla fotbollen, bara mysa hon och jag... Sen kommer nog Timmi med mat.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback