Nu har vi bredband.. :)

Då var det Fredag igen.. Veckorna går så himmla fort, känns som om det bara är Fredag och Måndag..
Nu har jag och hundarna bott i lägenheten några nätter och börjar känns oss hemma, eller det är väl mest jag som ska vänja mig.. Jag har fått min box också så nu har jag TV kanaler.. :) Så äntligen kan man kolla på lite Tv program. Tur man har en brossa som kan koppla in saker, jag är totalt oteknisk vad gäller sånt..
Började morgonen med en timmes helkropps massage.. Inte fel, så  nu går man på moln. Men det behövdes efter all löpning med hundarna.. Man ser att Kelly har byggt jäte fint på bakdelen och Kira har växt till sig tycker jag, Hon äter bra och ser riktigt snygg ut i kroppen nu tycker jag. Ganska lagom hull på båda nu.. :)
Dom tränas för fullt nu så dom ska vara i bra kondition inför LC provet, man vill ju inte att dom ska skada sig, sen gör det ju ingen om dom placerar sig bra.. ;P



Min fina lilla tös..:)



Min andra snygga tjej..



Kelly har legat och gottat sig i solen i dag.. :)



Både hundarna och jag är väldigt nöjd med den nya soffan.. :)


Nää nu bär det av till Maxi och en djur affär och sen blir det nog till att ut i stan och ta en öl med brossan..

Hundarna ligger skönt utslagna efter bus med Loke och bollen... Så jag kan med gott samvete låta dom vara hemma.. Har funderingar på att skaffa ytterligare en hund. Jag lånar ju hit mammas och deras BC varje natt och känner att jag både har tid och motivation för en hund till. Då vill jag ha en som vaktar, men har kollat lite på de större vinthunds raserna, som galgo och saluki.. Dom vaktar kanske inte så bra men jag är väldigt förtjust i dom.. Men som dagt vi får väl se..  Jag är i funderings stadiet just nu och kollar runder lite... Och det kanske inte blir en till heller, jag är ganska nöjd med mina två små damer.. som för övrigt var med jobb i dag och var jätte duktiga.. :)



Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Härligt att du har fått bredband igen :D

2010-09-24 @ 17:36:25
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback