Måndag morgon...

Det har varit en tuff helg på många vis, men väldigt kul.. Nu börjar en ny vecka med nya tag och vi blickat framåt..
Och tänk så glad man kan bli av att vakna med dessa två..



Kira som har trängts hela natten och envisas med att ligga på tvären..



Kelly som alltid ska ligga vid fötterna och trängas.. Så jag har ju då fått ligga intill väggen i fosterställning för att dessa små monster ska få plats.. Men vad gör man inte för sina älsklingar.. ??? Nu ska jag ta dom en långpromenad innan det blir ridträning för Jan med Tess... Lite halv kasst väder men vi kämpar på.. Sen tänkte jag träna lite brottning i kväll om jag hittar lusten till det.. Men det tror jag nog..

Vill bara också påpeka, Sverige är ett fantastiskt land, och det stavas Yttrandefrihet.. Bara för att jag skirver en sak behöver man ju inte ta åt sig, om man inte kände sig träffad.. Allt är en tolkningsfråga.. :)

Nu promenad med dogsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback