".. If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it .."

Fick sovmorgon i dag, gjorde dock en LITEN miss i morse, jag har ju som sagt ansvar för att Carro ska komma iväg till skolan på morgonen.. Idag var jag dock så tankspridd att jag lämnade henne UTAN frukost.. Nog bra barnvakt jag är.. Haha.. jag klara bara att ha hand om mej själv och hundarna på morgonen.. Det värsta var att jag inte kom på det förren vid kl 12.. :) Känner mej väldigt ansvarsfull..
Har varit i min lägenhet och tömt massa skit i dag som ska slängas, man vill bara rensa ut allt och börja om på nytt, få ut honom därifrån så mitt liv kan börja, känns som om man står på stand by, bara vill komma igång.. Ska väl ta ett nytt tag där igen i morgon..
Jag undrar om det är möjligt att separera som vänner? Om det verkligen finns något par som delar på sej som kommer överrens om allt, känns så tråkigt att man ska bråka om allt,  men det är väl en del av processen när man tar avstånd från varandra.. Elle nåt.. :)
Hur som helst, allt annat känns faktiskt riktigt bra, satte i nytt långt hår idag, blev ganska bra får se om jag ska behålla det,. vi prövade lite på vinst eller förlust.. Kul att ändra lite och Nina kommer hem till helgen så vi ska förmodligen ut i stan på Lördag så Timmi får vara hundvakt.. :) Det ser vi framemot..

Man märker verkligen i dag att det börjar bli höst, har precis sprungit en ganska bra runda med Kelly, fick dock ta reflexväst för det bliur mörkt så snabbt.. Bra musik i öronen gjorde rundan lättare, men ibland saknar man någon att springa med, som peppar en lite och dra.. Fast jag är nog mest en ensam löpare ändå.. rensa tankarna lite, dock har jag lite problem med att få en person ut ur mina tankar, får se hur jag ska klura ut det.. :) Ibland måste man våga för att vinna och hoppa utan att vara rädd för att falla.. Jag har varit på botten, så nu finns bara en väg.. Och det är Uppåt..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback