"...I can't be beat and that's a fact.."

En ganska kass dag med kasst väder.. Men så är det ju också Onsdag, mitt i veckan... Sov ganska kasst i natt, Mådde illa vet inte riktigt varför. Sen försökte jag shoppa lite på Väla på förmiddagen men det ville inte sig riktigt.. Inget har känts riktigt bra idag, förrutom träningen.. Trodde att den skulle känas ganska tråkig med, men tänk så fel man kan ha.. Vi var ganska lite folk, men bra folk och vi började med fotboll, som vanligt. Alla som har sett en träning vet att varken jag eller någon av de andra tjejerna blir svettiga under den uppvärmningen, vi rör oss inte alls. Men i dag fick vi bli ett tjejlag +Jim och det fungerade jätte bra. Vi var inte bäst men vi var svettiga och uppvärma och hade skit kul.. Frida gjorde mål..:)
Körde styka på slutet så mina axlar och mage är ganksa möra.. Men det är skönt..



Frida med stången, haha..

Tänk om man bara hade vågat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback