Flyttning..

Ja idag har har vi varit i lägenheten nästan hela dag och städat och flyttat in alla mina saker. Tur jag och Nina var en sväng på Ikea igår, men måste ditt och ha lite saker till i veckan. Jag hade ju inte trott att jag skulle flytta så snabbt så det är en del att fixa i morgon. Tv, bredband, el osv.. Tröttsamt..
Blev väldigt nöjd med lägenheten annars, pappa var snälla och fixa trädgården, mamma putsade fönster.. Jag säger det igen JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR...




Hundarn gillade den nya soffan skarp.. Tur vi satte ihop den först för när vi sen städade och ordnande låg hundarna där och mös..:)
Nu blir det lite middag och sen gå och rösta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback