"...Darlin, she won't ever be me.."

Vädret ut i dag är ungeför så som min sinnestämming just nu.. jäklit inspirerand en Månad... :) För att göra det hela ännu bättre tvingade jag ut mina små råttor på långrunda i detta vädret. Dessutom ville jag testa mina nya regnbyxor som jag köpte på semestern.. Och didriksson är faktiskt riktigt bra. Är jätte nöjd med både jackan och byxorna.
Som om inte allt annat är nog nu fick samtal från folktanvården i dag med, tydligen så ska man behöva komma dit kl 11,00 i morgon.. Jag är inte rädd för att gå dit, men jag har ju roligare saker att hitta på..
Ikväll blir det träning, brottning. Ska faktiskt bli riktigt skön, löpningen med Nina i fredags kändes bra och sen har jag faktiskt vilat resten av helgen.. Förrutom rundorna med hundarna..

Bilder från vår underbara promenad, som både jag och hundarna njöt av.. ;P



Kaninspaning på G.






faktum är att det var faktiskt riktigt skön att gå ändå, det duggade sådär lagom.. Sen lite bra musik, takida som kan det inte bli bättre..



Nu sover dom gott, dom små liven.. Man känner sig så nöjd som hunägare när man har trotsat vädrets makter och gårr långrunda i alla fall och hundrna är så nöjda efteråt..

Nu lunch, Nudlar :) Jobb och sen träning..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback