Bumby ride

Har fått låten Bumby ride på huvudet men den är bra.. :)
Gjorde tidernas sämsta träning igår, vet inte vad det var men kroppen kändes som om jag hade bly i den och ville inte alls vara explosiv.. Känner mej ganska tung i kroppen i dag med så jag ska faktiakt hoppa över löpningen idag och bara gå en runda. Kan vara så att det har blivit lite mycket träning och med allt annat som har hänt runtomkring så är det kanske inte så konstigt att kroppen vill vila lite..
Att jag inte gjorde detta lååångt innan, att bo själv är faktiskt inte hemskt, klart att det är mysigt att ha någon att komma hem till, men inte det jag kom hem till innan. Det som bara tog all min energi. Nu kommer man hem på bra humör och kan fortsätta att ha det. Jag slipper kolla på Discovery och jag väljer kanaler och när jag vill släcka tvn, vill jag vara uppe till 23-24 så kan jag det.. Inget gnäll och ingen som gör mej irreterad.. Det enda som möter en i dörren är två överlyckliga hundar som gör att man blir på ännu bättre humör.

Nää nu ska jag kissa hundarna sen ska jag till stallet och rida en runda med Pamela.. och sen jobb.. Det är ju ingen träning i dag pga seriematch så jag ska nog lura med mamma på Ikea och köpa ny lampa.. :)
Kommer nog bilder från ridturen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback