Want you to make me feel...

Söndag morgon... En helt perfekt morgon, igår kväll fick jag ett infall och började storstäda. Laban skitade ner mer än mina små råttor. Så det blev till att torka alla golv, byta gardiner, bädda rent och lägga fram min nya matta. Ville vänta tills Laban hade åkt så nu hoppas jag att mina egna hundar ska låta den vara ifred.
När städningen var klar la jag mej i sängen med hundarna, en skål popcorn och trejde boken av stephani meyer. Vi njöt nog alla tre lika mycket och när kl var 01,00 var boken slutläst och vi somnade gansak snabbt. Man märker att Kelly älskar ha matte själv, hon har legat uppe vid mitt huvud hela natten..
Så nu ska jag ut och springa med en av hundarna tror jag innan jag ska till Bjuv, Jag har en liten klump i magen. Den sista veckan har jag varit på strålande humör och att förtränga det förflutna har blivit lätt. Nu ska en del av det jag stoppat undan långt in dras fram igen och jag hoppas att jag ska vara tillräckligt stark för att inte ta två steg tillbaka igen... Men jag ser ändå fram emot det... Och hundarna kommer bli överlyckliga.. :)
Rädslor är till för att övervinnas.
Oj, glömde nästan så stolt jag blev över mig själv igår. Jag fick en verktygslåda av Pia och Adam när jag flyttade hit själv igen. Och sedan minst sex månader tillbaka har två av benen på sängen varit lösa och trillat av. Jag bad fd. sambon att fixa detta, men utan resultat. Så igår tog jag fram skiftnycklen och kröp under sängen. Och ser att just det två benen är felmonerade från början, bra snickare som satt på dom..!! Det skulle vara en metall platta framför som han satt bakom och gjorde att benen blev ostabila.. Men jag fixade det!!!!! Helt själv och nu sitter som fast. Och jag kunde inte sluta le när jag var klar.. Tänk att en sådan liten sak kan göra att man känner sig jäkla bra.. ibland måste man få vara stolt över sig själv och jag är inte så ohändig som jag trott. Jag har bara förlitat mig på en annan person innan men nu när jag måste kan jag.
Jag ska ta lite bilder sen idag på hundarn ute i det fina vädret så en update kommer i kväll.. :)

Nu en skön löprunda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback