Träning..

Träningen igår var kul, skulle dock ha ätit innan blev lite slö på slutet men det kändes ändå ok.. :) Träningsvärken från förra träningen försvann i alla fall.. I kväll skulle dom nog köra en extra träning inför fyrstads, så jag och Saga ska nog dit och latja lite och basta och prata lite skit... Idag jobbar jag 9-16 så det får bli till att ta stallet och hundarnas runda efter jobb i dag...
Är grymt trött på morgonen nu, kan bero på att jag inte kan släppa boken på kvällen och bara måste läsa lite till. Det är Stephenie Meyers " Om jag kunde drömma" Första boken. Och den läset jag ut på två dagar, så idag ska ajg börja med andra boken tänkte jag. Jag har ju sett filmerna men dom har hoppat över mycket i dom. Det var ett tag sedan jag var sugen på att läsa men det är ganska skönt att göra det efter träningen och komma ner i varv innan man ska sova, om man nu kan släppa boken vill säga..

Hundarna har sovit så gott i natt, har haft alla tre på min halva av sängen trots att det finns en hel tom sänghalva.. Men nej, man mäste ligga och trängas med mej..

Hela familjen där hemma ligger och är jätte förkylda. Det går ju mycket sådant nu, jag har tack och lov klarat mej... Jag inbillar mig att det hjälper med en c-vitamin brus varje morgon.. Haha.. Det måste ju hjälpa något. Och det är ganska gott..  Fredag morgon är den värsta morgonen på hela veckan, eftersom jag börjar kl 9 måste jag äta frukost, och det ganska direkt när jag kommer upp. Och jag hatar äta frukost.. Före 10 vill jag inte äta, bara dricka något. Men det blir för långt mellan målen om jag hoppar över den på Fredagar...
Sen är det sista natten med Laban i dag. Jag kommer saknar den stora fjanten. Han har fått mej till att känna mig så trygg på kvällen och natten, jag sover som en stock. Jag vet inte varför men jag känner mig så grymt lugn av att veta att han är här.. Så att passa han har varit ett kul, krävande nöje.. :)






Gårdagen träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback