Stess, stress, stress...

Jag vet inte vart denna veckan har tagit vägen, nu är det Fredag igen i morgon.. Tack och lov har jag inga planer då efter jobb, måste ju dock ta hundarna på långrunda eftersom jag börjar jobba 9 i morgon men slutar 16 så vi hoppas på fint väder..
Jag tror att det är träningen tre kvällar i veckan som "tar" mycket av tiden jag innan hade över till annat. Men eftersom man inte längre har någon som sitter hemma och väntar på en behöver man ju inte ha den tiden hemma mer, bättre att träna.. :) Sen en hund till tar mycket tid, jag tycker det är jättekul men det är en väldigt krävande hund. Han vill inte ta en somorgon inte, då ska man ut och gå så fort klockan ringer, och jag kan inte motstå honom när han hoppar ur sängen när klockan ringer och står och tittar med stora ögon vid sängen på mej och whipparna. Som för övrigt bara har stuckit ut sina huvud under täcket och tittar på honom som om han är dum i huvudet.
Men Laban och jag tog en promenad till stallet, tjejerna tog sovmorgon, lite avis på dom.. Laban älskar verkligen att få vara med  i stallet och springa lös där en timme, helt själv utan andra hundar. Sen la jag faktiskti mig och läste en bok, som jag inte kan släppa.. Var uppe till 12 igår kväll innan jag kunde lägga ner boken. Tack snälla Saga för att jag fick låna dom.
Kira och Kelly tyckte det var en UTMÄRKT idee att matte la sig i soffan och dom fick mysa medans jag läste och sen gick jag och träffade Loke med dom och kastade boll..
Så nu har man precis jobbat klart och hundarna kissade nu brottning, sen kanske man ska hinna äta något också. Mat just nu är inte prioriterat, det är nödvändigt ont man måste stoppa i sig.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback