Överlycklig... :)

Fick nog det bästa samtalet på ett tag i dag, trodde innan i dag att denna dagen inte kunde bli bättre, men det kunde den. Fd svärmor Louise ringde och frågade om jag ville ha en plats med av mina hundar på en VÅRDHUNDS utbildning på Råådalens brukshundsklubb. Det är precis det jag velat ju, och så ringer hon och säger att jag får gå kursen gratis att studiefrämjandet betalar den.. :) Åååå Vad det ska bli spännande, kan dock inte välja hund riktigt. Jag tror det lutar år Kira på ett sätt men kanske Kelly är bättre lämpad i alla fall?? Ja det får jag funderar på. Det börjar den 28/10.. Får prata mer med Louise om det på söndag..

Ååå att jag är inne i ett så bra flyt nu, det hade jag aldrig kunnat tro för två veckor sedan. Det är som man säger, När man väl är på botten finns bara en en väg och det är UPP... Nu jäkla är vi på väg upp..!!!! Man läker, man hittar andra saker i livet som betyder något.. Min räddning i allt detta som hänt de sista två-tre månaderna kallas träning, hundarna och vänner/familj. Att hela tiden ha fullt med saker att göra, omleda sin energi till något bättre. Och har man att göra hela tiden har man inte tid att tänka så mycket och jag tror ibland att människan tänker för mycket. Och ALLT har en mening även om man kanske inte kan se det direkt så klarnar allt sen, jag ser inte riktigt meningen med allt som hänt än, men det mesta börjar klarna när man får distans till det. Och jag är en fighter och har alltid varit, att misslyckas finns inte.. Är någonting meningen så tror jag att det tillslut blir så, men ibland måste man släppa det just för att man älskar det/den hur svårt det än är.. Tiden går hela tiden, och allt blir bara lättare och lättare.. Jag vill inte glömma vart jag kommer ifrån, men det är dags att skapa nya minnen nu och det fixar vi.. :)

Nu ska jag träna, och med en såhär bra dag kan det väl inte bli fel?? Eller så är det precis det de gör.. Haha.. men då gör det inget, för inget kan få mej på dåligt humör i dag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback