Österlen, min dröm..

Jag vet inte vad det är som gör att jag är så facinerad av just Österlen. Jag älskar Haväng.. Var där förra sommaren med familjen och hundarna. Dom fick dock inte gå med ner på stranden.. Jag älskar trädet som står där verkaån rinner ut i havet och hela atmosfären där. Nu blev jag väldigt svävande här men det jag ska komma till är att jag och mamma ska göra ännu en roadtripp på Fredag till Ravlunda och till mammas farmors grav, Ella som är begravd där.. Men en av anledningarna är också att jag ska hjälpa Nina att hämta Vilya och Laban och sen ska jag passa Laban ett tag.. :) Det ska faktiskt bli jätte kul och skönt med en hund som faktiskt vaktar lite.. Nu när man inte har någon annan här som man kan lita på mer än mig själv.
Men som sagt jag har börjat trivas själv, men visst är det mysigt att ha någon någon kväll och bara kolla tv och mysa med... Men hundarna får duga än så länge. Jag måste släppa det gammla först för det verkar inte som att det kommer att gå att få tillbaka det. Och när jag har gjort det hoppas jag kunna hitta någon som uppskattar både mej och hundarna. Hade en disskusion med en kund om att hitta en partner som kan acceptera ens djur. Jag skulle inte kunna dejta någon som inte gillar Kira och Kelly och som inte uppskattar dom. Jag väljer dom framför allt. Kanske därför förra inte gick så bra... Den man ska bo med måste ha förståelse för att hundar och hästar tar tid, och att jag inte ger upp dom för någon... Så att träffa någon som gillar hundarna är bland det viktigaste. Det är nästan som att ha barn, för mig är dom min familj och vill man ha mej får man dom på köpet. Och vem vill inte ha Kira och Kelly?? :)





Mina godingar.. Måste bara tillägga igen hur nöjd jag blev med bilderna som jag tog i dag på dom. Därför publicerar jag som igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback