Operation uttröttning..

Trots två långrunda på ca 1 timme var och små runder och bollkastning, lyckas jag inte få Laban trött, så idag gör vi ett nytt försök..Tänkte han skulle följa med till stallet nu och sen cyckla en runda med honom alt. kasta boll.. Mina egna små råttor ska i alla fall kasta lite boll och sen få långrundan i kväll med Lina..
Snacka om att jag har träningsvärk i dag. Mina armar är inte att leka med...
Och jag har nu bestämmt mig till 90% att jag ska tävla i Öresundsträffen... Haha.. jag som sa att jag inte skulle tävla mer brottning efter DM, men men nu är jag ju i ganska mycket bättre form så det är lite kul att testa..
Nää nu måste jag ta Laban till stallet innan dom river lägenheten.. Haha..

Bilder kommer senare i dag om jag lyckas ta några bra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback