Ont överallt..

Imorse kom jag knappt ur sängen. Både för att jag var trött och kroppen kändes som om den blivit överkörd av en lastbil.. Har blivit ganska mycket träning nu på sista tiden så idag är sista träningen innan tävlingen på Lördag. Jag ska bara gå med hundarna och vila upp mej.. Imorgon är det seriematch.. Sen invägning på Fredag..
men som jag ser framemot denna helgen.. :) Ja, kanske inte tävlingen så mycket men tjejkvällen på lördag.. :) Sen en skön ridtur på Söndag. Känns som en bra helg.... :) Nästa helg åker jag förhoppningsvis till Nina i Ronneby och hälsar på henne lite.. :)
Nää nu bär det av till jobb..

Just ja, har haft en väldigt kul förmiddag med pamela och hennes familj, man känner sig så hemma där. Och god lunch blev det också, så nu stinker man vitlök, gott gott.. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback