"... Nothing is for real..."

Villken dag, fått min lampa upskruvad och lite andra saker fixade i dag av snälle pappa. Man har varit lite bortskämmd med sånt innan.
Fikat med farmor och nu ska jag klippa kusinerna sen ska jag och mamma gå till stallet.. Ska bli skönt att komma ut en runda i dag, hade tänkt springa men det får bli promenad i stället..
Bettan är fortfarande svullen i benet.. :( Ååå vad det är tråkigt, Villket fall som tänkte jag nog köra till Cathrin och rida på söndag, en tur på Åsen är aldrig fel och är inte Bettan frisk får Tess åka.. :)
Så nu går Bettan i en liten sjukhage och blir bortskämd...
Ja sen är det inte konstigt att mina små troll(hundarna) är bortskämda. Kira snodde ju som bekant mina kanelbullar och åt bara mitten av dom. Inte så konstig när jag nu var på fika med farmor ger hon dom inte kanterna på vetlängderna, för dom är ju lite torra säger farmor och det ska inte ni äta. Så hon pelar ut det mjuka i mitten till dom... Ha.. Det är mer än vad vi andra får göra.. Men det stämmer faktiskt varför bli alltid kanterna torrare?? Allt i mitten är godare.. :)



Bettan i sin lilla sjuhage.. nyklippt och fin..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback