Nervöst..

Äntligen Fredag.. :) Och en toppen helg väntar.. Först blir det lite jobb, tvätt, stallet och hundarna sen tänkte jag väga in i kväll. Kalla det feghet elle taktik, jag kunde inte stå emot kexchocklad igår och allvarligt talat så bryr jag mig inte så mycket. Jag ser det som en hyfast kul grej i morgon. Umgås med lagkompisarna. Men jag säger som med hundarna bara jag kommer oskadad in i  mål så är jag nöjd..!! Men visst, vinnarskalle som man har så kommer jag ju inte till att gå in och göra skit matcher. Jag ska verkligen försöka ändå, och det kanske blir roligare än vad jag trott.. :)
Nina kommer ikväll för att umågs och käka lite, kan behöva någon som lugnar ner mig lite kanske i kväll... Haha..

Vad är detta för vädre förresten?? Varken jag eller hundarna vill ut, det blåser och är svinkallt..

Tänkte bara sätta in en bild på en av mina söta jobbe-kompisar.. Gammelmormor ;P



Mina lilla knähund, världens goaste lilla Lina..




Nu ska jag väcka mina små troll, dra av täcket för dom och tvinga ut dom på kisse runda innan jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback