Morgontur..

Idag blev det som bekant till att ställa klockan och palla sig upp 6,30..
Men men nog om det, var i stallet tidigt och mockade och tog sen ut världens bästa Bettan på en ridtur, solen häll på att gå upp och det var disigt och fuktigt och ganska kallt.. så jäkla fint.. Så skulle jag vilja börja min morgon varje dag, och höra klappret från bettans skor mot asfalten.. Det är livet.. :)
Tyvärr får löpningen vänta till lunchen för det hinner jag inte innan jobb, Pia är påväg till Mantorp så jag ska ha med båda min huliganer till jobb i dag.. Det är sååå mysigt att ha dom hoss mej hela dagen och dom är såå duktiga..
Så solning och löpning står på schemat på lunchen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback