Lördag..

Då har jag lämnat min lilla vakt-Laban.. :( Kommer känns tomt i kväll när man ska lägga sig... Men jag tror att Kira och Kelly kommer uppskatta att ha matte för sig själv ett tag nu.
Det ser ut att bli fint väder i dag, och jag ser fram emot promenaden hos farmor och farfar på åsen sen.. Har tagit med systemkameran så jag hoppas kunna få några bra bilder. Ska se om jag kan ta några bilder på Timmi när han ska brottas i dag med. Hoppas att det går bra för honom idag, jag blir nästan lika nervös när han ska brottas som när jag själv ska göra det. Men jag säger samma sak som med hundarna på LC, jag struntar i om dom/han vinner bara dom är skadefria när tävlingen är slut.. :)

Nu ska vi lämna Timmis bil som han sålt, sen kör vi mot Klippan. Hundarna ska med också.. Får gå med dom mellan pauserna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback