Konstig dag..

Ja, dagen börjde med en ridtur.. Ganska mysigt trots blåsten.. Sen tänkte jag gå långrunda med hundarna men det kom jag på att jag inte riktigt hann så jag fick be min snälle kusin Elin som hade studiedag i dag om hon ville gå med dom, och det ville hon gärna.. Så jag han klart med det jag skulle här hemma. Inget kul alls, bara riktigt påfrestande på mitt huvud och humör.. All ork bara försvann efter ett besök.. Känndes helt tom, men på ett konstigt sätt.. Jag undrar hur bra det är att utsätta sig själv för detta.. Sen seg dag på jobb, massa återbud och allt detta resulterade i att min träning inte blev så bra som jag ville.. Motivationen var bara helt bort, mitt huvud orkar inte älta allt detta mer nu.. Jag vill resa bort, bara jag och hundarna.. En mini weekend någonstan och bara koppla av.. :) Lite så blir det ju på Lördag.. Då är det LC prov och hundar för hela slanten en hel dag med mamma.. Det ser vi fram emot.. :)

Har tyvärr inga roliga bilder med dogsen i dag, för nu ska jag se svenska new york fruar och glömma att denna dagen ens har existeras..!!!
Alltstå dra täcket över mej och hundarna och bara mysa.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback