Hektiskt..

Men jäkligt kul... Var tvungen att gå upp tidigt i morse för att hinna tvätta och sen sprang jag en runda med båda hundarna. Kira är en dröm att springa med Kelly är pest att springa med. Hon springer bakom benen på en så man sparkar till henne hela tiden och hon fattar ändå inte.. Haha.. Kira springer fint bredvid mej och drar inte. Så från och med nu är det Kira och jag på jogging turerna..
Sen överraskade min chef mig igår, hon vet att jag haft det lite kämpigt denna hösten och hon ville ge mig något att se framemot.. Så jag fick en resa till London med hennes familj.... Åååå jag blev så jäkla glad och det ska bli så kul att få se London och att resa med dom kommer bli skit kul. Känner mig ändå som en i familjen.. haha..
Så den 6-8 januari åker vi.. :) mamma och pappa får ta hundarna.. snällt va?? :)



Här sprang jag och hundarna i morse när solen höll på att gå upp, det är så fint på morgonen och dimman som ligger på åkrarna.. Jag älskar bo här på landet.. Haha..



Sen skyndade jag mej med tvätten och hann ta Tess på samma tur som jag spran innan.. Hon gick som en dröm i dag... hon ligger i form i traven jätte fint.. :)

Nää nu ska jag in i duschen sen kommer nötet och ska skriva på ett papper och sen ska jag till stan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback