God morgon..

Eller inte, har sovit jätte oroligt i natt och det har hundarna med.. Dom har inte kunnat bestämma sig för om dom ska ligga under eller över täcker.. Så dom har krupit in och ut ur täcket och stört mej... Sen börjar katten dra i persienen, då vill han ut.. Kan man bli trött på dessa djur?? Nej, eller jo, möjligtvis katten.. :) sen blev jag väckt 10 minuter innan min klocka ringde.. Haha.. Och dessutom känner jag min förkyld, så jag hoppas det ska kännas bättre annars blir det ingen träning i dag..
".. I wanna wake up with you.."



Kira och Kelly har fortfarande inte gått upp än, så nu ska jag tvinga ut dom och kissa innan jag ska till stallet och rida med Pamela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback