God Morgon, eller inte..

Är riktgtigt trött i dag, och så vaknar man och hoppas att vädret ska vara lika fint som det varit i minst en vecka nu så jag och Pamela kan få en skön ridtur, men nej. Då ska det regna och vara mulet och vara allmänt tråkigt väder... Skit skit.. Men men jag ska rida i alla fall, sen ska jag snabba mig till Väla och möta mamma för att se om jag hittar något snyggt att ha på mej på Lördag, vi ska ah tjejkväll och sen ut i stan. Ska bli riktigt kul.. Träffa Jonna och förhoppninsvis Jekke med.. Hoppas inte min tävling drar ut på tiden bara eller att man får en snyg blåtira eller något.. ;P Men Men det är smällar man får ta..

Nää nu kallar stallet om jag ska hinna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback