Helgen..

Som förvisso inte är slut än, men den har varit riktigt bra hittills.. Fått snö och hundarna älskar det. Dom jagar snöbollar och blir helt fjantiga när dom kom ut i snön... Igår passade jag på att rida ut en runda. Fick dock rida på asfalten men det var synd att det var så mycket snö. Hade väldigt bra stallhjälp och ridsällskap med... :) Fortsatte till Väla och käkade lite och kollade folk, det känns bara så avslappnat och bra...
Sen blev det städning av garderob på kvällen, la in lite kläder i min nya byrå, blev jätte bra. Ska ta en bild, för jag blev så nöjd med den..



På kvällen körde jag ner till Henke och Mari i Lödde. Vilken fin lägenhet dom bodde, så mysigt. Käkade världens godaste cheescake och hade jätte trevligt. Klockan blev 00,30 innan vi körde hem, Och eftersom Henke är en trogen följare så sätter vi in en bild på den galna dansken.. Haha.. Tack för en jätte trevligt kväll !!!

Och nu fick man upp tidigt och köra med Carro till Kävlinge, hon ska tävla sin FÖRSTA brottartävling, bilder kommer garanterat senare i dag. Ska bli så kul att se henne..
Så nu är det frukost som står på schemat och sen en liten promenade med hundarna...

Ha en mysig söndag alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback