Fördelen...

Idag tog jag med alla fyra hundarn på promenad. Att gå med fyra whippets är faktiskt inga problem alls. Och eftersom dom är tikar alla så går det som en dans, men visst folk kollar och i dag hade alla olika färger på sina täcken också.. Haha..
Jag beställde förresten ett nytt regntäcke till Kelly i dag från greyhound and whippet store, åtrestår att se om man får det, har inte så mycket gott att säga om dom sedan förra gången, men man kanske har tur denna.. :)







Det är ännu en fördel med vinthundarna. Nu har dess fyra inte träffast jätte mycket men det är aldrig bråk eller massa bus och trams. Dom går så fint, men det är väl därför som alla kan ha så många vintisar..


Jag är fortfarande förkyld men jag måste träna i dag med, idiotiskt. Jag vet, men sen är det ingen träning i morgon för så är det seriematch och då blir det inte träning förrens nästa vecka och så länge vill jag inte vänta..

Kira var helt slut igår efter vår tripp till stan, sen fick hon följa med in till stan på kvällen och sova där med och man märker att det tar ganska mycket på den lille nöten där inne. Hon har inte varit så glad i trapphuset innan men det gick bättre denna gången, hon anpassar sig fint. Kelly har haft sleep over hos Loke igen, som för övrigt är kastrerad nu.. Det har gått jättebra.. Update på det kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback