Soldyrkare

Förmiddag var kall, mulen och ganska blåsig. Då passade jag och mamma på att börja måla det vi byggt om i stallet. Det är inte klart än så jag tar bild på det när det är klart. Men det blir skit snyggt, tur Johan är snickare. Det blir mycket proffsigare gjort då.
Färgen blev mörkbrun i alla fall lasyr, jag känner mig jätte nöjd med det valet.
Nu är jag hemma och tvättar medans mina små troll, som för övrigt har varit med i stallet i dag latade sig på verandan.. Finns bara två ord för dom två, Vinthunds divor och soldyrkare.

Stackars små hundar som har haft en så stressig dag när matte springer upp och ner med tvätten..



Kelly bättrar på brännan inför bech 2010



Hallå!! Matte, du skymmer solen med din kamera...


Som sagt två livsnjutare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback