Regn och åter regn..

Då sitter man här inne i husvagnen och regnet bara öser ner utanför. Fast jag nåste erkänna att det är ganska mysigt. Vaknade i natt vid 04,00 av ljudet av regn som slog på husvaganstaket. Så mysigt det då var att bara krypa ner lite längre ner under täcket. Ta Kelly och dra henne in till sig och sommna om.
Vi hade ju tänkt träna LC i dag, men jag kände attdels måste gräset vara halt och sen all lera. Det är inte så kul att ha in två leriga hundar i en husvagn och här finns ingen möjlighet till att få duscha dem mer än i kall vatten och det tror jag inte skulle uppskattas av mina små råttor. Så det får nog bli en promenad i skogen i ställer, fast dom är rätt nöjda med att ligga här inne i värmen också. Kira har jag liggandes bakom min rygg här i sätet och Kelly ligger i sängen bland alla täckena..

Ska se om jag kan hitta min kamera så jag kan ta ett foto på hur vi har det i dag.


".. Om du tvekar så visar jag vägar att gå, om du tröttnar så ska jag va den som förstår. Så slut nu din hand kring den stens som du har. Som jag slippat och format till den jag har kär...."

En av de finaste låtarna jag hört på länge. Sarek- om du tvekar. Vi är ju på jakt efter love- sångs till ett speciellt tillfälle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback