Måndag..

Det är ganska stressigt att vara sjukskriven faktiskt. Mamma skulle iväg på operation i Hässleholm i dag så jag fick gå upp kl 07,00 och köra henne samt köra Timmis Lina till skolan.. Sen hem lägga mej och vila en stund. Hundarna tror jag inte vill göra något idag. Dom har sovit non stop och lär säkert göra det hela dagen så dom ska bara få en liten kisse-runda. Så nu ska jag till stallet, Fixa där, hämta lillsyrran kl 13,15 hämta mamma 14,30 hinna stor handla, städa och laga middag.. Ja det är inte lätt.. denna veckan är det bara massa tider att passa. Hovslagaren kommer förresten i morgon  kväll, jag som skulle hinut träna också, men ja vi får se vad jag väljer. Mamma kan ju faktiskt ta hovslagaren... Jag hade nog velt träna faktiskt. Ska även köpa ett par nya löpar skor, så jag kan komma igång med min löpning igen. Jag älskar ju att springa och har faktiskt vara duktig på det, tror inte jag är jätte kass just nu heller, men lite bättre kondis hade inte skadat. Sen gillar hundarna ut och löpträna också så det blir två flugor i en smäll.
Ska ta med kameran till stallet i dag och ta lite nya bilder på Bettan och company..

Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback