Utställning i Laholm..

Helgen bjöd på utställning i Laholm med mamma, Loke och Kira. Jätte bra arrangerat och jätte trevligt att träffa lite whippe folk igen.. Kira blev BIR junior med HP och BIG 3a. Jag är jätte nöjd med hennes kritik.. Bara massa lovord om henne. Sen kunde hon kanske ha haft lite mer tålamod, Kira ville inte riktigt stå stilla. Jag är åkte mycket nöjd därifrån i alla fall.. :)

Har precis tränat med hästarna i ridhuset, nu väntar snart jobb. SEn får vi se om det blir brottning eller långrunda med hundarna i kväll..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, hon var verkligen duktig. Kul att ses igen. Jag har en bild på er på min blogg! Kram

2010-03-15 @ 13:36:42
URL: http://lisabellawhippets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback