Seg..

Jag brukar inte vara seg på morgonen, men idag kändes det tungt att gå upp för att släppa ut hästarna... Men har man djur så har man.. Hundarna var ganska svala på att följa med till stallet men jag tvingade med dem i alla fall, dom vaknade till rätt bra när dom kom ut i kylan, Jag med för den delen.. Haha..
Har ridit bettan nu tre dagar på rad och hon känns faktiskt bra, hoppas hoppas. Träning med min ridtränare nästa vecka så få vi se vad han säger.
Igår red vi ut hela gänget igår, små tjejerna på sina ponnies och jag,Izabell på de två stora och mamma och pamela gick med.. Mys mys, villket vädre vi fick.. :) Det är nu det börjar bli riktigt kul att rida ut igen.. Idag ska jag dock hoppa över det då jag känner att tiden inte räcker till..
Nu blir det till att klippa mormor sen städa lite igen, har fått värsta städmanin, måste ha ärvt det av pappa men haft det gömt länge.. Haha..

Utställning med hundarna i Laholm på Lördag. Kira och Loke blir det som ska dit. Ska bli kul. Pappa och mamma ska med och jag hoppas kunna övertala hjärtat att följa med också..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Marina Kvist

du det ligger nog på kvista sidan , alla i den släkten e ju pedanta så det är säckert där du fått de ifrån ... hah

2010-03-08 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback