Kors i taket...

Jag har äntligen fixat sladd så jag kan lägga in alla mina bilder, här ska fotas.. :)
Kira åt ju upp båda mina sladdar till mina olika kameror. Men nu har jag köpt en kortläsare som tar båda mina kameor, och ja, jag ska hålla hundarna borta från den.. :)
Söndag bär det av till Landskrona och tränar Rundbana på Greyhoundpark, om vädret är ok.
Sen på torsdag ställer vi ut husvagnen.. Wiihoo.. Hundarna kommer älska det, ja jag med för den delen. Jag gillar campa och där är såå fint att gå med hundarna i skogen.

Händer även en hel del annat nu, Jag och Johan har köpt ut min morfar så nu äger vi halva stallet.. Så jäkla skönt. F.o.m den siste april så är vi ensamma i stallet. Ska bli skönt att bara ha våra egna hästar och göra en hel del ändringar, tur man är sambo med en snickare.. Haha..

Äntligen lite nya bilder, eller ja dom är sen förra året men nya för er i alla fall, dom låg på kameran..



Malmö valp 2009



Fina Kelly



Fina Kira

Vad glad jag är att jag kan börja använda min systemkamera. Den tar så fina bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback