Det kommer så sakteliga..

Eftresom jag nu har köpt en kombi bil kan hundarna vara med mej i stallet minst två timmar på förmiddagen och springa lösa medans jag mockar och fixar... Var dock lite problem med Kira som inte ville stanna på gården utan skulle jaga gässen.. Ja, gässen som alltid ska envisas med att landa på stycket bredvid och Kira kan bara inte låta bli dem.. Men i dag vände hon faktiskt när jag kallade och kunde gå lös från bilen och hem till lägenheten.. Det går framåt..
Eftresom dett blev träning igår kväll blev det iongen kvällsrunda, får se om jag hinner i dag, men jag tror faktiskt att jag ska gå en långpromenad nu på förmiddagen. Skönt att ha det gjort för sen har jag tvätt i kväll och det är inte så kul.. Och inget bra på Tv i dag heller..
Nu börjar jag bli lite nervös för Lördag, får kanske börja smygträna Kira lite med kopplet.. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback