Bonne.. :)

Idag har jag känt mej som en riktig bonne.. Haha.. Först köra mamma till jobb, direkt till stallet och mockade. Sen tog jag min små håriga älaklingar och gick långrunda. Ringde Pia och tog med Tilda också.. Kul när dom är alla tre och kan busa. Eftersom snön har smält är det ganska geggig på sina ställen till följd av att Kira hoppade på mje konstant och hela mina buxor var leriga. Jag hade min underbart snygga refelx jacka så folk tror man jobbar på gatukontoret, och en rögle mössa för jag inte orkade fixa frillan.. Som jag måste ha sett ut där i dag på grusvägarna i Frillestad. Och med tre halvtokiga hundar.. Haha.. Men kul hade jag i alla fall och vädret var helt perfekt, skönt att ladda sina batterier lite..
Nu blir det jobb, sen kommer hovslagaren i kväll och fixar hästarna..

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback