Äntligen fredag..

Har varit frusen hela dagen, mina händer är som isbitar. Får se om jag hinner ta en varm dusch nu på lunchen. Sen blir det tillbaka på jobb igen. Ska gå ut med hundarna en runda också.
Igår kväll var jag ute och gick med Pia,Tilda, Sandra och Ville. Gick jättebra och hundarna var lagom trötta efter rundan. Och jag var svin kall. Sen blev det till att slötitta på TV lite, sen sängen.. Eftersom jag har varit så kall har det varit jättemysigt att ha hundarna riktigt nära en hela natten.

Eftre jobb är det inga planer idag, vi skulle gått på Bio med syrran och sett alice i underlandet men hon ville heller på disco, så jag tror att jag ska sadla min lilla häst och rida en runda. Gå med hundarna och kasta lite boll sen krypa ner i soffan och bara mysa till en bra film. :)

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback