Veterinär-besök..

Idag skulle Kelly till djursjukhuset för att få sin årliga vaccination, Lika bra att ha det gjort innan semestern.. Vill inte gärna behöva hitta en veterinär på Öland eller i Motala...
Innan vi åkte dit stanade vi till i Bruces skog och gick en lite runda... Skönt väder nu när det har regnat lite.
Jätte lite folk inne på djursjukhuset, med tanke på att jag tog med mig båda hundarna in, dvs. två löptikar så var jag ganska glad att det bara var vi i väntrumet och en tik till..
Passade på att väga båda hundarna...

Kelly: 9,5 kg
Kira: 11,9 kg


Där är ju lite skillnad på dem.. :)

Kelly blir tre år nu i Augusti.. Kan knappt fatta hur snabbt tiden har gått, känns som förra året hon var en lite valp. Men hon är ju minst än så hon är ändå min lilla bebis.. ;P



Sorken..






Man bli ju lite valp-sugen när man kollar hennes valp bilder.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback