Snart semester..

Och då kommer jag förmodligen inte att updatera. Beror på om jag köper ett mobilt bredband eller inte... :)
Ska bli ganska skönt att komma iväg och ta det lugnt...
Tränade brottning igår kväll, första gången sedan jag bröt handleden. Det känndes faktiskt ganska bra, lite värk i den nu på morgonen, men inget som inte en panodil rättar till.. ;P
Fick även gå upp kl 06,15 idag för att köra till billesholm och lämmna Johans bil på lagning nu innan semstern.. Jag som hatar att gå upp så tidigt, och hundarna med. Inte förre 07,45 tack.!! Har dessutom massor massor att göra på jobb i dag. Alla vill fixa håret innan man ska gå på semester.
Men nu kör vi full fart mot helg och semester.. Fast jag är så trött så jag skulle kunna somna direkt här i soffan..

Det löps forfarande på Kira tyvärr, trodde det skulle hinna avta lite innan vi åkte men icke. Kelly är i stort sett klar med sitt löp.

Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback