Resultaten från KM i mörrum..

Det var ju tur att jag inte slog vad med pappa om att mina hundar skulle komma bättre än Loke.. ;P Loke kom på 4 plats bland whipparna och 7 totalt. Grymt bra av honom.
Kira kom på 12 plats av whipparna och 17 plats totalt.
Kelly kom 13 plats av whipparna och 18 totalt. Skilde 0,34 poäng mellan Kelly och Kira. Loke hade nästan 4 pöäng mer.
Men jag är jätte nöjd i alla fall. Tror det var 26 whippar som startade så det är jätte bra. Jag viste att Kira inte sprang så bra som hon brukade, men jag tror att värmen påverkade henne mest. Men jätte stolt över Kelly med. Förra gången hade hon typ 76 poäng och nu 81,33 så det är en bra förbättring och hon sprang jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback