Hot Hot..

Vilken värme..!!! Men man ska inte klaga, jag älskar det.. Tur man jobbade 9-14 i dag så man har kunnat glassa i solen i dag med.. :) Lyx liv..
Hundarna tycker dock att värmen är ganska så jobbig eller är det för att dom är trötta efter igår... Om värmen ger sig i kväll så ska jag ut och rida en runda med Izabell... Johan jobbar ju sent i dag med så jag kan vara i stallet hela kvällen i dag.
Nu sen det blev fint väder har jag även slutat lata mej och kör numera inte bil till jobbet..!! Jag cyklar, att jag inte gjort det innan. Förra veckan när jag hade med hundarna på jobb cyklade jag med dem upp. Kelly gillar det, medans Kira inte tycker att det är någon höjdare.



Fick ju en ny fin cresent cykel av pappa förra året, som jag inte har tyvärr inte har användt så flitigt.. Men det är väl bara så att när vädret blir varmt och skönt så blir man mer sugen på att cykla och jag ska faktiskt ta fram mina inlines också. Kan vara ett bra komplement till löpningen. Frågan är bara om jag kan åka inlines med hundarna. Jag kan ju inte ens bromsa.. :)

Nää nu kallar lunchen innan jag ska röja lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback