Då är man äntligen på plats..





Vad lockande det var att köra mot Öland...



Ölandsbron gav ett ganska kallt intryck..



Det kändes som om alla flydde från Öland.. ;P



Kan man kanske förstå när vi checkar in på campingen sa värden jag ska bara kola så ni inte har pool på eran plats.. Haha.. Sen fick vi våra platser och dom var ganska torra..Värre var det för våra grannar... Haha.. Dom flyttar tältet på husvagnen och hittar en torrare plats.. Haha.. Jag skrattade så jag blev helt tårögd.. Det och det kunde jag jag behöva för jag tvingades att lyssna på radio p4 HELA vägen från Tingsryd till Öland.. Skit kanal..



Vi har dock fått upp vårt tält och mamma och dom med.. Men att sätta tält i regn är inte min favorit.. Campingliv i alla ära men detta är ingen jätte hit. Nu hoppas jag att veckan ska bjuda på bra väder så jag kan springa lite och bada med hundarna och sola.. Håller på att tappa all min färg ju..



När alla tälten var satt blev det lite fika i alla fall. Sen gick jag rundan med hundarna. Nu inväntar jag bara maten...
Denna semestern är verkligen humörsfrestande, på många plan. Men ibland eller rätt ofta ska man inte övertänka allt, utan bara göra det man känner för. Inte alltid tänka att det värsta ska hända, det kan ju faktiskt bli till det bättre.. Ibland gör man sig själv lite till martyr. Tyckar att allt bara går emot en. Men det är faktiskt bara man själv som kan vända det. Ibland fegar man, trots att man vill.. Ibland behöver man bara hitta rätt verktyg för att kunna ta sej ur det..  Jag tror jag har lyckats med det i alla fall.. Man har inte roligare än vad man gör det.. Så nu ska jag ta en cider med mamma och farmor och mysa med hundarn innan maten.. :)

Allt löser sig...  på ett eller annat sätt..;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback