Boll-tokig

I förmiddags var jag ute och kastade lite boll med hundarna innan jobb. Kira har dock en liten knäpp ideé tror jag i alla fall för att vara whippet. Efter vi har kastat boll måste hon bära bollen, oavsett hur lång runda vi än går. Hon släpper den inte ens när hon gör kissar..








Kira älskar sin rosa boll..

Efter jobb ringde Nina och övertalade mig att springa en runda med henne. Eftresom jag tyckte att det var svalare fick hundarna följa med. Så nu är dom lugna och fina...
Måste bara påpeka så bra nikes nya löpar-skor för tjejer är att springa i. DEssutom är dom rosa.. :)
Har även börjat packa husvagnen inför morgon-dagens tripp till Tvååker med mamma och Caroline.. Ska blir riktigt mysigt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback