Underbara Söndag..

Igår var hela familjen upp på söderåsen hos farmor och farfar på middag. Helt underbart. Massa snö, jätte kallt och sol. Givetvis gick vi en långpromenad i nationalparken men alla hundarna. Timmi och farfar fick dock stanna kvar på gården och fixa bilen.
Lina, timmis tjej och Johan hade snöbollskrig, caroline var såklart med. Eftresom de inte lyckades puta ner honom i drivorna fick jag göra det. Trots att jag visste att jag skulle få igen 10 gg mer. Men det var det värt. :)
Hundarna var lösa hela tiden och var också ganska delaktiga i snöbollskriget. Dock mest som störande moment.
En helt perfekt dag som avslutades med god fika inne i stugvärmen. Hundarna låg i bilen med cupevärmare så dom hade det varmt och gott dom med.
Det är sådana här dagar som gör att man orkar och samlar energi att klara vardagen. Man laddade batterierna riktigt mycket och för mej finns inget härligare än att se hundarna så nöjda och glada och springa runt som idioter. Då blir man så jäkla nöjd... Mina små bebisar.. <3

Bilder från igår:



Jag och alla hundarna.



När man gick där i skogen märker man hur mycket ljud vi har inne i stan. Här var helt tyst.. så jäka lyckligt lottad man är som får uppleva sånna här stunder.







Viggen liknade en panda när han hade kört ner hela huvudet i snön i jakten på pinnen.



Finns ju 100 pinnar i skogen men givetvis ska dom ha samma.



Bus caroline



Loke



The flying whippets



Lina i snön.. haha..



Min andra lilla älskling.



Carolinr påväg ut i snön. Johan har kast med liten caroline



Kira bus mus..


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, mysig dag :)

det var kul, synd att du också fick skit. Men försökte rädda dig lite i alla fall ;)

2010-01-31 @ 17:25:31
URL: http://lajnaanilssn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Åh så härligt det ser ut! Jag håller med. När hundarna är nöjda (jaja, och barnen ;)) så är jag nöjd! Hoppas vi ses snart igen!

2010-01-31 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback